^Do góry
Get Adobe Flash player

Jeżyki

6 latki  

W grupie pracują nauczycielki: Ewa Fiłoc - Tokajuk i Małgorzata Sierdzińska oraz pani Marta

Grupa jest czynna w godzinach 7.30 - 16.30, piątek 8.00-16.00


Założenia dydaktyczno wychowawcze redagują nauczycielki 

LUTY

1. Kto to jest artysta- malarz?

Próby uogólniania prostych pojęć na podstawie znajomości cech i właściwości przedmiotów i zjawisk w oparciu o własne doświadczenie

Wprowadzenie wielkiej i małej litery „S, s”

Wprowadzenie cyfry 9

Udział w zabawach dydaktycznych o różnym stopniu trudności

Oglądanie dzieł znanych twórców, próba analizy ich treści

Poznanie sylwetki Juliusza Kossaka i jego syna Wojciecha Kossaka

2. Lubimy bawić się w teatr

Poszerzenie słownictwa związanego z teatrem „garderoba”, „scena”, „widownia”, „rekwizytornia”

Zabawa w teatr połączona z tworzeniem własnych tekstów i scenek rodzajowych

Dalsze usprawnianie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej w obrębie zdań, wyrazów, sylab, głosek

Rozwiązywanie zagadek słownych o różnych przedmiotach i zjawiskach, podających ich cechy charakterystyczne

Ćwiczenia artykulacyjne na trudniejszych spółgłoskach, sylabach, wyrazach

3. Koty, kotki, koteczki…..

Poznanie zwyczajów dzikiego kota żyjącego w Polsce- rysia

Budowanie dłuższych wypowiedzi na zadany temat poprawnych po względem gramatycznym

Korzystanie z domin, gier, układanek literowo-obrazkowych, sylabowo-obrazkowych i wyrazowych

Wyszukiwanie drobnych szczegółów różniących dwa takie same obrazki

Ćwiczenia i zabawy rozwijające pamięć muzyczną

4. Poznajemy dalekie kraje –Wietnam

Doskonalenie sprawności dokonywania bardziej złożonych czynności myślowych jak: porównywanie, wyodrębnianie podobieństw i różnic

Poznanie wybranego kontynentu, państwa oraz  charakterystycznych budowli, roślin, zwierząt 

Posługiwanie się pojęciami: atlas, mapa, globus

Wprowadzenie wielkiej i małej litery „W, w”

Zapoznanie ze znakami < i >

Odczytywanie rebusów literowo-obrazkowych i sylabowo-obrazkowych


Z ŻYCIA JEŻYKÓW 2019/2020

1. Wrzesień

2. Wycieczka do Drogoszewa

3. Aktywna zima: Muzeum sportu, pracownia ceramiczna i kuchcikowo


Z ŻYCIA JEŻYKÓW 2018/2019

1. Wrzesień

2. Październik

3. Patriotyczny listopad

4. Grudniowe atrakcje

5. Marcowe wiadomości

6. Koniec zimy

7. Warsztaty pszczelarskie

8. W muzeum domków dla lalek

9. Wycieczka polana

10. Projekt "Wiesz, co jesz"


Z ŻYCIA JEŻYKÓW 2017/2018

1. Jeżyki w nowym roku szkolnym - wrzesień

2. Wycieczka do Bazy Lotnictwa

3. Na spacerze

4. Spektal i ubieranie choinki na placu Baśniowym

5. Grudniowe atrakcje

6. Marzec z atrakcjami

7. Wycieczka i Straż Pożarna

8. U dentysty


Z ŻYCIA JEŻYKÓW 2016/2017

1. Początek nowego roku

2. Pysznie - owocowo

3. Dzień Przedszkolaka 

4. Październik z policją i drzewami.

5. Dzień Pluszowego Misia

6. Skrzyżowanie, lekarz i górnik czyli ciekawostki z listopada

7. Wizyta u fryzjera i choinka na placu Baśniowym

8. Pieczemy ciasteczka

9. Styczniowe aktywności

10. Jeżyki w Hiszpanii


Z ŻYCIA JEŻYKÓW 2015/2016

Zpraszamy do poznania naszej codziennej pracy i zabawy.

1. Wrzesień w Jeżykach

2. Październik w Jeżykach

3. Listopad w Jeżykach

7 grudnia odbyło się pierwsze grupowe spotkanie w którym uczestniczyli rodzice. Dzieci wspólnie z rodzicami wykonywali ozdoby, którymi została udekorowana grupowa choinka. A oto efekt tych zmagań...Prześliczny

4. W kuchni

5. Nasze zabawy marzec 2016

6. Dzień Kobiet

7. Jeżyki wiosną szybko rosną - kwiecień 2016

 

1. Kto to jest artysta- malarz?

·       Próby uogólniania prostych pojęć na podstawie znajomości cech i właściwości przedmiotów i zjawisk w oparciu o własne doświadczenie

·       Wprowadzenie wielkiej i małej litery „S, s”

·       Wprowadzenie cyfry 9

·       Udział w zabawach dydaktycznych o różnym stopniu trudności

·       Oglądanie dzieł znanych twórców, próba analizy ich treści

·       Poznanie sylwetki Juliusza Kossaka i jego syna Wojciecha Kossaka

2. Lubimy bawić się w teatr

·       Poszerzenie słownictwa związanego z teatrem „garderoba”, „scena”, „widownia”, „rekwizytornia”

·       Zabawa w teatr połączona z tworzeniem własnych tekstów i scenek rodzajowych

·       Dalsze usprawnianie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej w obrębie zdań, wyrazów, sylab, głosek

·       Rozwiązywanie zagadek słownych o różnych przedmiotach i zjawiskach, podających ich cechy charakterystyczne

·       Ćwiczenia artykulacyjne na trudniejszych spółgłoskach, sylabach, wyrazach

3. Koty, kotki, koteczki…..

·       Poznanie zwyczajów dzikiego kota żyjącego w Polsce- rysia

·       Budowanie dłuższych wypowiedzi na zadany temat poprawnych po względem gramatycznym

·       Korzystanie z domin, gier, układanek literowo-obrazkowych, sylabowo-obrazkowych i wyrazowych

·       Wyszukiwanie drobnych szczegółów różniących dwa takie same obrazki

·       Ćwiczenia i zabawy rozwijające pamięć muzyczną

 

4. Poznajemy dalekie kraje –Wietnam

  • Doskonalenie sprawności dokonywania bardziej złożonych czynności myślowych jak: porównywanie, wyodrębnianie podobieństw i różnic
  • Poznanie wybranego kontynentu, państwa oraz  charakterystycznych budowli, roślin, zwierząt
  • Posługiwanie się pojęciami: atlas, mapa, globus

·       Wprowadzenie wielkiej i małej litery „W, w”

·       Zapoznanie ze znakami < i >

·       Odczytywanie rebusów literowo-obrazkowych i sylabowo-obrazkowych

 

 


 

 

BIP

  100x60 godlo polski    
 

Biuletyn Informacji

Publicznej

 

Ministerstwo

Edukacji

Narodowej

 

Wydział Oświaty

Dzielnicy

Ochota

 

Urząd Miasta Warszawy

 

Copyright © 2013. Przedszkole nr 100 Rights Reserved.