^Do góry
Get Adobe Flash player

Krasnale

6 latki  II budynek 

W grupie pracują nauczycielka: Hanna Strojewska oraz pani Marta.

Grupa jest czynna w godiznach 8.00 - 17.00


Zamierzenia dydaktyczno - wychowawcze redagują nauczycielki

MAJ

W maju będziemy:
- rozmawiać o barwach ojczystych, obchodach Święta Flagi
- wystąpimy w MDK – zaprezentujemy piosenkę „Tu wszędzie jest moja ojczyzna” w konkursie „Piękna nasza Polska cała”
- weźmiemy udział w projekcie edukacyjnym UNICEF „ zaWODY dla AFRYKI” – poznamy znaczenie wody w codziennym życiu; dowiemy się jakie są problemy z dostępem do czystej wody pitnej na świecie; obejrzymy prezentację multimedialną o życiu w Somalii; spróbujemy stworzyć Kodeks Oszczędzania Wody
- wybierzemy się na całodzienną wycieczkę autokarową z okazji Dnia Dziecka
- odwiedzimy łąkę – poznamy ciekawostki z życia motyli i innych owadów
- przygotowywać program artystyczny z okazji zakończenia edukacji przedszkolnej
- liczyć na konkretach, stosować znaki matematyczne; układać działania matematyczne do podanego tekstu lub obrazka oraz układać treść zadania do podanego działania
- doskonalić umiejętność czytania: będziemy układać wyrazy z liter i sylab, zdania z rozsypanki wyrazowej; czytać prosty tekst
- uczyć się piosenek i wierszy oraz układów tanecznych
- wykonywać różnorodne karty pracy oraz prace plastyczne
- oglądać przedstawienie teatralne i słuchać koncertu muzycznego
- interpretować ruchem muzyki klasycznej z wykorzystaniem przyborów
Będziemy utrwalać poznane litery
(A, E, I, O, Y, M ,T, D, K, L, R, S, N, B,G, W, P ,Z , U, C, Ł, J, F, Ż, H)
Będziemy utrwalać poznane cyfry i znaki matematyczne
(0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 , 10 ; >, <, = + )


Z ŻYCIA KRASNALI 2017/2018

1. Spotkanie z leśnikiem i wizyta w SP 97

2. Listopadowe atrakcje

3. Mikołajowe atrakcje 

4. Spotkanie z Mikołajem i teatr

5. List do rodziców

6. Wizyta plecionkarza

7. Spotkanie z numizmatykiem

 


Z ŻYCIA KRASNALI 2016/2017 

 

1. Krasnale we wrześniu

2. Z Gadusiem w filharmonii

3. W pracowni ceramicznej

4. Spotkanie z Górnikiem

5. Aktywny listopad

6. Zabawy w ogrodzie - pierwszy śnieg

7. Spotkanie z Mikołajem

8. Krasnale na balu

9. Krasnale w Wietnamie

10. Muzyka poważna

11. Zabawy w teatr

12. Goście w przedszkolu


Z ŻYCIA KRASNALI 2015/2016

Zachęcamy do poznania naszej codziennej pracy i zabawy.

1. Wrzesień w Krasnalach

2. Październik w Krasnalach

3. Listopad w Krasnalach

 

- Zimowe zabawy z dziadkami – ćwiczenia w budowaniu dłuższych wypowiedzi, szukanie podobieństw i różnic w kontaktach z dziadkami,  w spędzaniu wolnego czasu itp.                                                                                                                                                                                           – zaprosimy Dziadków do przedszkola na uroczystość z okazji Ich święta – będziemy śpiewać, tańczyć, składać życzenia, pokażemy Dziadkom nasze „Pastorałkowe Jasełka – Ach, co za noc…”                                                                                                                                                                            - będziemy rozmawiać o zainteresowaniach sportowych Dziadków szczególnie w okresie zimy…                                                                                                  - poznamy litery S, s na podstawie wyrazów: Sara, sanki oraz N, n na podstawie wyrazów Nela, narty                                                                                  - wybierzemy się do SP nr 61 na „Jasełka” w wykonaniu uczniów                                                                                                                         - będziemy rozmawiać o ptakach spędzających zimę w Polsce;  poznamy ich zwyczaje, będziemy określać charakterystyczne cechy ptaków                                                                                                                                                                            - poznamy znaki matematyczne: większości „>”, mniejszości „<” i równości „=”; będziemy układać  matematyczne zadania tekstowe                                                                                                                                                                                    - rozwijać orientację przestrzenną   względem siebie, stosować określenia: z prawej/lewej; między; przed; za, wysoko; nisko                                                                                                                                                                                                                           -  będziemy ćwiczyć  spostrzegawczość wzrokową poprzez rozwiązywanie zagadek obrazkowych, dorysowywać brakujące elementy                                                                                                                                                                                                       - będziemy układać opowiadania o wymarzonym balu karnawałowym, projektować stroje balowe                                                                                                                                                                       - poznamy zapis graficzny liczby 7                                                                                                                                                     - będziemy rysować misia podczas słuchania wiersza (rysowanie zgodnie z instrukcją)  - poznamy literę  B, b  na podstawie wyrazów: Borys, bal                                                                                                                                                              - będziemy rozwijać wrażliwość słuchową podczas słuchania utworu Pizzicato, wykonamy szarpany instrument muzyczny z kubeczków jednorazowych, będziemy na nich grać i tańczyć z chusteczkami                                                                                                - przygotujemy w domach stroje karnawałowe i pójdziemy na bal w przedszkolu                                                                         - będziemy wykonywać różnorodne  prace plastyczne i ćwiczenia grafomotoryczne: kreślenie po śladzie, samodzielnie, oburącz, kalkowanie, odrysowywanie                                                                                                                                                                   - poznamy nowe opowiadania, wiersze, piosenki i tańce                                                                                                       - będziemy utrwalać poznane litery  (A, E, I, O, U, Y, M, T, D, K, L,  R) czytać sylaby, wyrazy i zdania; układać wyrazy z rozsypanki literowej i sylabowej                                                                                                                                            - będziemy utrwalać poznane cyfry (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6)                                                                                                                   - będziemy pisać litery i cyfry po śladzie i samodzielnie          


 

 

BIP

  100x60 godlo polski    
 

Biuletyn Informacji

Publicznej

 

Ministerstwo

Edukacji

Narodowej

 

Wydział Oświaty

Dzielnicy

Ochota

 

Urząd Miasta Warszawy

 

Copyright © 2013. Przedszkole nr 100 Rights Reserved.