^Do góry
Get Adobe Flash player

Artykuły

Krasnale

6 latki  II budynek 

W grupie pracują nauczycielka: Hanna Strojewska oraz pani Marta.

Grupa jest czynna w godiznach 8.00 - 17.00


Zamierzenia dydaktyczno - wychowawcze redagują nauczycielki

CZERWIEC

W CZERWCU BĘDZIEMY:
- uczestniczyć w olimpiadzie sportowej z naszymi przedszkolnymi kolegami z okazji Dnia Dziecka
- prezentować przygotowany program artystyczny podczas uroczystego pożegnania przedszkola
- uczyć się tolerancji w stosunku do innych narodowości mieszkających w Polsce
- rozmawiać o naszych przyjaciołach, określać ich charakterystyczne cechy; wyjaśnimy sobie, co znaczy przysłowie „Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie”
- wiązać przyczyny i skutki wg chronologii wydarzeń, stosować określenia: najpierw, potem, później, na końcu; nazywać przeżycia i uczucia bohaterów wiersza. Rysować pastelami na temat- „Mój przyjaciel”
- liczyć na konkretach w zakresie 10 oraz indywidualnych możliwości dzieci, porządkować zbiory wg liczebności wzrastającej i malejącej, układać zadania tekstowe oraz działania do nich; stosować znaki: <, >, =
- doskonalić umiejętność czytania – czytać tekst, wykonywać do niego ilustrację ; układać wyrazy z rozsypanki literowej, zdania z rozsypanki wyrazowej
- rozmawiać o zbliżających się wakacjach, przypomnimy sobie zasady bezpiecznej zabawy w górach, w lesie, nad morzem
- utrwalać kolory lata oraz ich odcienie
- rysować pod dyktando – ćwiczyć orientację przestrzenną na kartce papieru, utrwalać pojęcia prawa/lewa
- nauczymy się nowych piosenek
- wesoło bawić się w ogrodzie przedszkolnym
- wykonywać różnorodne karty pracy oraz prace plastyczne
- oglądać przedstawienie teatralne i słuchać koncertu muzycznego
- interpretować ruchem muzyki klasycznej z wykorzystaniem przyborów
Będziemy utrwalać poznane litery
(A, E, I, O, Y, M ,T, D, K, L, R, S, N, B,G, W, P ,Z , U, C, Ł, J, F, Ż, H)
Będziemy utrwalać poznane cyfry i znaki matematyczne
(0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 , 10 ; >, <, = + )


Z ŻYCIA KRASNALI 2017/2018

1. Spotkanie z leśnikiem i wizyta w SP 97

2. Listopadowe atrakcje

3. Mikołajowe atrakcje 

4. Spotkanie z Mikołajem i teatr

5. List do rodziców

6. Wizyta plecionkarza

7. Spotkanie z numizmatykiem

8. Konkurs w MDK

9. Piknik z okazji dnia mamy

10. Wycieczka - Wioska Pod Kogutem

 


Z ŻYCIA KRASNALI 2016/2017 

 

1. Krasnale we wrześniu

2. Z Gadusiem w filharmonii

3. W pracowni ceramicznej

4. Spotkanie z Górnikiem

5. Aktywny listopad

6. Zabawy w ogrodzie - pierwszy śnieg

7. Spotkanie z Mikołajem

8. Krasnale na balu

9. Krasnale w Wietnamie

10. Muzyka poważna

11. Zabawy w teatr

12. Goście w przedszkolu


Z ŻYCIA KRASNALI 2015/2016

Zachęcamy do poznania naszej codziennej pracy i zabawy.

1. Wrzesień w Krasnalach

2. Październik w Krasnalach

3. Listopad w Krasnalach

 

- Zimowe zabawy z dziadkami – ćwiczenia w budowaniu dłuższych wypowiedzi, szukanie podobieństw i różnic w kontaktach z dziadkami,  w spędzaniu wolnego czasu itp.                                                                                                                                                                                           – zaprosimy Dziadków do przedszkola na uroczystość z okazji Ich święta – będziemy śpiewać, tańczyć, składać życzenia, pokażemy Dziadkom nasze „Pastorałkowe Jasełka – Ach, co za noc…”                                                                                                                                                                            - będziemy rozmawiać o zainteresowaniach sportowych Dziadków szczególnie w okresie zimy…                                                                                                  - poznamy litery S, s na podstawie wyrazów: Sara, sanki oraz N, n na podstawie wyrazów Nela, narty                                                                                  - wybierzemy się do SP nr 61 na „Jasełka” w wykonaniu uczniów                                                                                                                         - będziemy rozmawiać o ptakach spędzających zimę w Polsce;  poznamy ich zwyczaje, będziemy określać charakterystyczne cechy ptaków                                                                                                                                                                            - poznamy znaki matematyczne: większości „>”, mniejszości „<” i równości „=”; będziemy układać  matematyczne zadania tekstowe                                                                                                                                                                                    - rozwijać orientację przestrzenną   względem siebie, stosować określenia: z prawej/lewej; między; przed; za, wysoko; nisko                                                                                                                                                                                                                           -  będziemy ćwiczyć  spostrzegawczość wzrokową poprzez rozwiązywanie zagadek obrazkowych, dorysowywać brakujące elementy                                                                                                                                                                                                       - będziemy układać opowiadania o wymarzonym balu karnawałowym, projektować stroje balowe                                                                                                                                                                       - poznamy zapis graficzny liczby 7                                                                                                                                                     - będziemy rysować misia podczas słuchania wiersza (rysowanie zgodnie z instrukcją)  - poznamy literę  B, b  na podstawie wyrazów: Borys, bal                                                                                                                                                              - będziemy rozwijać wrażliwość słuchową podczas słuchania utworu Pizzicato, wykonamy szarpany instrument muzyczny z kubeczków jednorazowych, będziemy na nich grać i tańczyć z chusteczkami                                                                                                - przygotujemy w domach stroje karnawałowe i pójdziemy na bal w przedszkolu                                                                         - będziemy wykonywać różnorodne  prace plastyczne i ćwiczenia grafomotoryczne: kreślenie po śladzie, samodzielnie, oburącz, kalkowanie, odrysowywanie                                                                                                                                                                   - poznamy nowe opowiadania, wiersze, piosenki i tańce                                                                                                       - będziemy utrwalać poznane litery  (A, E, I, O, U, Y, M, T, D, K, L,  R) czytać sylaby, wyrazy i zdania; układać wyrazy z rozsypanki literowej i sylabowej                                                                                                                                            - będziemy utrwalać poznane cyfry (0, 1, 2, 3, 4, 5, 6)                                                                                                                   - będziemy pisać litery i cyfry po śladzie i samodzielnie          


 

 

BIP

  100x60 godlo polski    
 

Biuletyn Informacji

Publicznej

 

Ministerstwo

Edukacji

Narodowej

 

Wydział Oświaty

Dzielnicy

Ochota

 

Urząd Miasta Warszawy

 

Copyright © 2013. Przedszkole nr 100 Rights Reserved.